× Kun klubmedlemmer har adgang til at skrive her

Syn med Rotrex kompressor. Sønderjylland

06 sep 2017 14:17 #23370 af AS DK
Jeg har i nogle år kørt med CCRs Rotrex kompressorsæt og har fået min bil synet hos Tommy på Amager. Tommy har deltaget i godkendelsen af kompressor-sættet og har derfor god viden om kompressorsættet.

Da jeg nu bor ved æ'Grenz og ikke længere arbejder i København er det lidt omstændigt at benytte Tommy på Amager til syn.

Er der nogle med CCRs kompressorsæt, der har været til syn i Sønderjylland?
Og hvad er erfaringerne?

Når jeg spørger er ikke fordi jeg er i tvivl om, hvorvidt en lokal synsmand kan klare sagerne, da der er papirer på det hele. Men jeg har tidligere oplevet at lokale synsmænd på hverdagsslæden ikke har magtet at indføre et sæt sænkningsfjedre og en opvejning af et anhængertræk i registreringsattesten. Resultatet er at der i historikken på den bil står at den 2 gange er dumpet til syn, selvom der intet var i vejen.
Det ønsker jeg ikke skal ske for min MX5.

Arne Sørensen
Jubii nr 2487 Rotrex kompressor by CCR-Racing
Holdt kørende af Au2Fast
06 sep 2017 14:50 #23372 af BoN
Hej Arne

Jeg har siden monteringen af Rotrex, fået synet her på Langeland uden problem med Rotrexén, da Tommy jo havde lagt hovedet på blokke desangående.
Jeg havde imidlertid opgraderet bremserne til ILmotorsports og medbragte naturligvis tüf godkendelsen for at undgå problemer angående disse, synsmanden ville lægge godkendelsen angående bremse, ind på bilen såfremt han kunne beholde Tufén hvilket jeg sagde ok til.
Men da han opfattede via Skats hjemmeside, at såfremt at han godkendte bremserne, godkendte han samtidig Tommy´s godkendelse af Rotrex, bakkede han.
Jeg skal derfor medbringe Tüfén på bremserne indtil der er en synsmand, der vil skrive ind i bilens papirer at papirer vedrørende bremser er ok.
Ja vi lever i et tosset land hvad angår optimering af vores små MXére

Hilsen
Bo

PS. er der noget nyt fra USA vedrørende dine COP?

NB 10th anniversary
Trykladet med Rotrex
08 sep 2017 21:42 - 08 sep 2017 21:42 #23381 af Tommy-dk
Prøv Als bilsyn v/Dennis jessen, Smedevænget 4, 6430 Nordborg

Han er nu ikke så pjattet
Leveret af Kunena Forum