HUSK:BILLEDER FRA TURE OG ARRANGEMENTER KAN INDSÆTTES I INDLÆG (TRÅDE), MEN GERNE OGSÅ I GALLERIET
Hej alle Jeg har fornyeligt købt en Mazda MX-5 1,8 Sport fra 2005, 174.000 km. Jeg har siden bemærket 2 lyde som er lidt bekymrende. Udover det er jeg utrolig glad for bilen! 1. lyd forekommer kun når jeg kører i 6. gear. Det er en svag hylende tone, som er konstant så længe jeg har foden på speederen. Når jeg slipper speederen stopper den og når jeg giver fuld speeder bliver den en lille smule højere. 2. lyd forekommer fra 3. gear og opefter. Det er en mekanisk raslende lyd (svær at beskrive men lyder som 2 stykker metal der rammer hinanden hurtigt gentagende gange). Den forekommer når jeg accelerer med motoren under 2000 rpm, og stopper lige så snart omdrejningerne bliver højere. Håber der er nogen her der kan fortælle mig om det er en genkendt lyd eller om jeg skal være bekymret. På forhånd tusind tak for hjælpen Bh Anders Welling
Hej alle
Jeg har fornyeligt købt en Mazda MX-5 1,8 Sport fra 2005, 174.000 km. Jeg har siden bemærket 2 lyde som er lidt bekymrende. Udover det er jeg utrolig glad for bilen!
1. lyd forekommer kun når jeg kører i 6. gear. Det er en svag hylende tone, som er konstant så længe jeg har foden på speederen. Når jeg slipper speederen stopper den og når jeg giver fuld speeder bliver den en lille smule højere.
2. lyd forekommer fra 3. gear og opefter. Det er en mekanisk raslende lyd (svær at beskrive men lyder som 2 stykker metal der rammer hinanden hurtigt gentagende gange). Den forekommer når jeg accelerer med motoren under 2000 rpm, og stopper lige så snart omdrejningerne bliver højere.
Håber der er nogen her der kan fortælle mig om det er en genkendt lyd eller om jeg skal være bekymret.
På forhånd tusind tak for hjælpen
Bh Anders Welling
Firmanavn · adresse · Tlf. xx xx xx xx · info@mail.dk