HUSK:BILLEDER FRA TURE OG ARRANGEMENTER KAN INDSÆTTES I INDLÆG (TRÅDE), MEN GERNE OGSÅ I GALLERIET
Nr 1 er jeg bange for er en "medfødt" mislyd på NB 6 trins gearkasser. Min egen har haft det altid og Andreas (Au2Fast) siger at han godt kan fjerne lyden for en tid og uforholdsmæssigt mange penge. Jeg har udholdt/undertrykt lyden gennem 200,000km. Nr 2 lyder som Kim også nævner det : Varmeskjold på udstødningen. Den lyd irriterer mig til gengæld så meget, at jeg gerne kører til Fyn for at få den fjernet. Den klarer Andreas som en mis evt. i forbindelse med et serviceeftersyn.
Nr 1 er jeg bange for er en "medfødt" mislyd på NB 6 trins gearkasser. Min egen har haft det altid og Andreas (Au2Fast) siger at han godt kan fjerne lyden for en tid og uforholdsmæssigt mange penge. Jeg har udholdt/undertrykt lyden gennem 200,000km.
Nr 2 lyder som Kim også nævner det : Varmeskjold på udstødningen. Den lyd irriterer mig til gengæld så meget, at jeg gerne kører til Fyn for at få den fjernet. Den klarer Andreas som en mis evt. i forbindelse med et serviceeftersyn.
Firmanavn · adresse · Tlf. xx xx xx xx · info@mail.dk