HUSK:BILLEDER FRA TURE OG ARRANGEMENTER KAN INDSÆTTES I INDLÆG (TRÅDE), MEN GERNE OGSÅ I GALLERIET
I kan sagtens køre MX-5 om vinteren. Husk gode vinterdæk. Har 3 vintersæsons og 82.000 km erfaring i en ND 1,5 RF Edition fra 2017. Varmeanlægget er kraftigt og hurtigt. Da bilen er baghjulstrukken, bør I gå efter en nyere MX-5, 3. gen. NC eller 4. gen. ND med ESP og ABS, ellers kan I godt få en snurretur. Sædevarmen er lidt langt tid om at blive varm, da den ikke er så kraftig. Skal være tændt næsten 10 min, inden sædet føles varmt. Sprinklerbeholder 2 L er alt for lille, men kan skiftes til en større 5L original beholder, hvilket jeg har gjort. Ligeledes er det vigtigt med en lille håndkost i bilen, da LED-nærlys og baglygter ikke varmer og smelter sne, som på gammeldags lys. Der lægger sig også meget sne på bilen, som skal fejes af, hvis man holder parkeret ude. Jeg har også god erfaring med at komme 3x10 kg solsikkefrø i bagagerummet og fylde tanken helt op, hvis bakker med sne skal forceres og for lettere igangsætning i glat føre. Min bil er for øvrigt til salg på klubbens hjemmeside og på Bilbasen. De bedste MX-5 hilsner Jens Fischer
Firmanavn · adresse · Tlf. xx xx xx xx · info@mail.dk